Průběh spolupráce

1) Osobní konzultace

Na úvodní nezávazné schůzce mi sdělíte vaše představy o prodeji (co je pro vás důležité, za jak dlouho potřebujete mít peníze na svém účtu, atd.) a řekneme si, jaké dokumenty a podklady jsou nezbytné jak pro samotný prodej nemovitosti, tak pro stanovení prodejní ceny. Já vám představím postup mé práce a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak spolupráce se mnou probíhá.

2) Stanovení tržní ceny

Na základě zjištěných informací, realizovaných prodejních cen v okolí a analýzy aktuální situace na trhu s nemovitostmi, stanovím reálnou tržní cenu, která je vždy základem úspěšného prodeje.

3) Prodejní plán

Protože je každá nemovitost jedinečná a vyžaduje individuální přístup, vytvořím prodejní plán ušitý na míru vaší nemovitosti tak, aby v co nejkratším čase oslovil vybranou cílovou skupinu.

4) Příprava nemovitosti k prodeji

Vaši nemovitost je nutné ukázat v co nejlepším světle, a proto ji na prodej připravím. V případě potřeby zajistím zapůjčení potřebného vybavení a dekorací, malířské i úklidové práce či drobné řemeslné úpravy.

Díky Homestagingu se můžete spolehnout na to, že vaše nemovitost bude na prodej připravena tím nejlepším možným způsobem a přiláká tak vysoký počet potenciálních zájemců.

5) Profesionální fotografie

Skvělý HomeStaging si zaslouží i dokonalé fotografie, které pro Vás za pomoci nejlepšího vybavení a techniky vytvoří profesionální fotograf.

Podle statistik si nejvíce kupců vyhledává nemovitost na internetu podle obrázků, dříve, než se na ni přijdou osobně podívat. Dokonalé fotografie upravených místností jsou tedy pro budoucí dobrý obchod rozhodující.

5) Videoprohlídka

Víte o tom, že inzerát s videem zvedne zájem až o 403%? Díky videoprohlídce si zájemce naprosto realisticky představí, jak byt či dům vypadá a lépe se s danou nemovitostí propojí. Při prodeji nemovitosti je video jedním z nejúčinnějších marketinkových nástrojů dnešní doby.

6) Marketing

S využitím nejrůznějších dostupných online i offline kanálů vytvořím promyšlenou propagaci, která osloví každého, kdo by mohl mít o Vaši nemovitost zájem. Co všechno takový marketing zahrnuje? Vaši nemovitost nebudu pouze prezentovat na realitních serverech, ale zároveň zajistím její propagaci na youtube a sociálních sítích, vytvořím webové stránky vaší nemovitosti a nepodcením ani lokální kampaň v jejím okolí, ať už formou inzerce v regionálním tisku, nebo reklamní plachtou vyrobenou na míru vaší nemovitosti.

Pamatujte: Čím víc lidí uvidí reklamu na vaši nemovitost, tím je vyšší pravděpodobnost prodeje za vyšší cenu.

7) Prohlídky nemovitosti

Hlavním cílem prohlídky je ukázat zájemci o koupi, že právě tady se mu bude dobře bydlet. Díky mým znalostem a zkušenostem dokážu potencionálnímu kupci ukázat nejen to, čím nemovitost je, ale i to, čím případně může být, co půjde upravit nebo předělat tak, aby nemovitost odpovídala právě jeho požadavkům. Tímto výrazně zvýším okruh vážných zájemců a vám tak ušetřím čas i peníze.

8) Prodej

Jakmile pro vás najdu toho správného kupce, provedu vás celým administrativním procesem, počínaje podpisem rezervační smlouvy, přes vyhotovení odhadu, schválení hypotečního úvěru, přípravu úvěrové a zástavní smlouvy, podpis kupní smlouvy až po zápis zástavního a vlastnického práva do katastru nemovitostí. To vše s důrazem na precizní přípravu a maximální bezpečnost.

9) Předání nemovitosti

Po zápisu zástavního i vlastnického práva do katastru nemovitostí bude nemovitost předána novému majiteli. Abychom vše dotáhli k plné spokojenosti obou stran, připravím předávací protokoly, pomůžu vám s přepisem energií i odhlášením trvalého bydliště. V neposlední řadě se postarám o to, abyste měli peníze za prodej nemovitosti na svém účtu co nejdříve. smiley

Jak nemovitosti prezentuji ?